Sidor

torsdag 19 augusti 2010

Don't let the terrorists win!

Tack för att det fortfarande finns människor som förstår vad positiv självkritik innebär. Tack för att jag vet att ni finns och vill utvecklas och fortsätta att inspirera andra.

Fortsätt att alltid skilja på begreppen era projekt och er kreativitet, acceptera att er smak ändras men att er kreativitet aldrig kan bli ful. Stå rak i ryggen och ha er hobby och ert intresse, pyssla inte på det bara som barn och kvinnor tenderar göra i det svenska språket utan fortsätt höja värdet på kvinnors fritidsintressen och vad de lägger energi på. Tack alla crafty angels, ni vet vilka ni är.

Jag känner mig så kränkt som kvinna som när jag läser om kvinnor som betraktar sin tidigare projekt som fula och dessutom aggressivt försvarar sitt rätt att hacka på sig själva och faktiskt ser hur utbredd den attityden är på svenska bloggar och forum. Jag hoppas att jag för alltid minns att min kreativitet är vacker även om inte jag är nöjd med allt jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar